GYAKORI KÉRDÉSEK (GYIK)
- Hogyan vásárolhatom meg termékeimet közvetlenül a pupa weboldalról?
-
Hivatalos weboldalunkon rendkívül egyszerű rendelni:
- Válaszd ki azokat a termékeket, amelyeket szeretnél megvásárolni és tedd őket a kosárba.
- Amikor a kosárba tetted az összes terméket, jelentkezz ki és kövesd az utasításokat.
- Kérni fogják a kézbesítési címet. Egészítsd ki adataiddal, majd lépj tovább.
- Ekkor kiválaszthatod a neked legmegfelelőbb fizetési módot.
- Meg kell adnod az adatokat az általad kiválasztott fizetési módhoz, például hitelkártyádat vagy paypal számlád adatait.
- Megrendelésedet a tranzakció elvégzése után, néhány másodpercen belül jóváhagyják. Előkészítik csomagodat és rövid időn belül elküldik! - Szeretném módosítani megrendelésem kézbesítési címét, mit kell tennem?
- Ha éppen most rendeltél és észrevetted, hogy a megadott kézbesítési cím nem helyes, azonnal vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Mielőtt jóváhagyod a megrendelést, javasoljuk, hogy mindig ellenőrizd a megadott cím helyességét. Végül hozz létre egy mypupa fiókot: így a számodra fenntartott területen egy címlista áll a rendelkezésedre, melynek segítségével könnyebben tudod kezelni a szállításokat.
- Hol tudom ellenőrizni megrendelésem állapotát?
- Ha MyPUPA fiókkal regisztrálsz, egy számodra fenntartott felület áll a rendelkezésedre, ahol - többek között - mindig ellenőrizheted online megrendeléseid állapotát.
- Lehet egy már feladott rendelést módosítani vagy törölni?
- Sajnáljuk, de a megrendelés jóváhagyása után nem lehet módosításokat végezni. Fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ha segítségre van szükséged.
- Rendelhetek telefonon vagy e-mailben?
- Sajnáljuk, de kizárólag a pupa hivatalos online üzletén keresztül leadott megrendeléseket fogadjuk el.
- Nem találom azt a terméket, amit keresek, mit tegyek?
- Elsőként javasoljuk, hogy használd a keresés funkciót a jobb felső sarokban található nagyító ikonra kattintva. Ha a termék nem megjeleníthető, elképzelhető, hogy nem gyártják: javasoljuk, hogy ellenőrizd weboldalunkon a hasonló termékeket vagy fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ha további segítségre van szükséged.
- Hogyan tudom kifizetni a PUPA weboldalon leadott megrendeléseimet?
- Hivatalos weboldalunkon leadott megrendeléseidet hitelkártyával (visa vagy mastercard) vagy paypal-lal vagy közvetlenül átvételkor, utánvéttel fizetheted. Ha szeretnél erről többet megtudni, menj a fizetések oldalra.
- A PUPA weboldalon keresztüli fizetések biztonságosak?
- Természetesen! A Pupa weboldalon keresztüli fizetések teljesen biztonságosak. Ami a hitelkártyákat illeti, a Pupa soha nem szerez tudomást és nem tárolja a fizetési adatokat, amelyeket közvetlenül a bankok közötti rendszerek kezelnek, a vonatkozó biztonsági protokollokkal. A paypal is teljesen biztonságos módszer, mely nem vonja maga után pénzügyi adataid weboldalunk felé történő továbbítását, kizárólag arról van szó, hogy a weboldal megerősítést kap a művelet kimenetéről. Ha szeretnél erről többet megtudni, menj a fizetések oldalra.
- Mikor kapom meg a csomagomat?
- Az online megrendelések kézbesítése általában 5-6 munkanapon belül történik. Erről bővebbet a szállítások oldalon tudhatsz meg.
- Mennyibe kerül a szállítás?
- A pupa weboldalon keresztül leadott megrendelések szállítása 2249 forint, de 17900 forintot meghaladó megrendelések esetében a szállítási költséget mi viseljük. erről bővebbet a szállítások oldalon tudhatsz meg.
- Hova kérhetem online megrendelésem kézbesítését?
- A www.pupamilano.hu weboldalon megrendelt termékek kézbesítését magyarország egész területén bárhova kérheted. Erről bővebbet a szállítások oldalon tudhatsz meg.
- Szeretném visszaküldeni a kapott árut, mi a teendő?
- Semmi gond, a megrendelés kézbesítésétől számítva 14 napod van az áru visszaküldésére. ezzel kapcsolatban olvasd el az áruvisszaküldés és visszatérítés oldalt, ahol az esettel kapcsolatos összes információt megtalálod.
- Hibás terméket kaptam, mit tegyek?
- A pupa termékek gyártása során különleges figyelmet fordítunk a minőségre és a nemzetközi kozmetikai szabványokra. nagyon ritka esetekben előfordulhat, hogy valamelyik termék kisebb rendellenességekkel rendelkezik. Ha ilyen helyzetben vagy, ne aggódj: jelezd a problémát ügyfélszolgálatunknak aki kivizsgálja az esetet és értesít arról, hogyan kaphatsz visszatérítést.
- A rendelttől eltérő terméket kaptam, mit tegyek?
- Ha úgy gondolod, hogy a rendelttől eltérő terméket kaptál, ne aggódj: jelezd a problémát ügyfélszolgálatunknak aki kivizsgálja az esetet és értesít arról, hogyan kaphatsz visszatérítést.