A PUPA ÉS A COVID-19

Az ügyfeleink, az alkalmazottainak és a partnereink egészsége és biztonsága mindennél fontosabb számunkra. Ezen az oldalon néhány olyan hasznos tudnivalóval szolgálunk, melyek a segítségedre lehetnek abban, hogy a kedvenc PUPA termékeidet a Covid-19 járvány idején is gondtalanul vásárolhasd meg.

Továbbra is változatlanul rendelhetek a pupamilano.hu oldalról? Biztonságos?

Igen, a kereskedelmi raktárunk és futárszolgálataink a megszokott rendben dolgoznak: mindannyian alkalmazzuk a fertőzés lehetőségének megelőzésére szolgáló óvintézkedéseket. Az WHO állásfoglalása szerint egy szállított és különböző hőmérsékleteknek kitett csomagtól a Covid-19 vírussal való megfertőződés lehetősége igen csekély. A COVID-19 vírussal kapcsolatos naprakész információkat a WHO oldalán találod meg.

A szokásosnál hosszabb szállítási határidőkkel kell számolnom?

Általánosságban elmondható, hogy a Covid-19 elterjedésével az online leadott megrendelések száma jelentősen megemelkedett, de a tevékenységünket sikerült úgy szervezni, hogy lépést tudjunk tartani a beérkező megrendelés mennyiséggel. Ami pedig a megrendelések összeállítását illeti, jelen pillanatban általában tudjuk tartani az általunk megadott standard határidőket, és a beérkezéstől számított 1-2 napon belül a megrendeléseket tudjuk adni szállításra a futárszolgálatoknak. Futárszolgálataink a megszokott rendben dolgoznak: mindazonáltal, veszélyhelyzet esetén más, alapvető fontosságú termékeknek tulajdoníthatnak elsőbbséget. Emiatt előfordulhat, hogy a szokásosnál néhány nappal többet kell várnod, hogy kézbe vehesd a PUPA megrendelésed. Bízunk benne, hogy megérted. Végül pedig emlékeztetni szeretnénk arra, hogy minden egyes megrendelésre vonatkozóan egy a csomag nyomon követésére szolgáló e-mailt küldünk számodra, továbbá, szükség esetén bármikor igénybe veheted az Ügyfélszolgálatunk segítségét is.

Mi történik akkor, ha a megrendelésem kézbesítése nem lehetséges?

Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a futárszolgálatainkkal és naprakész információkkal rendelkezünk a hatóságok által foganatosított esetleges korlátozásokkal kapcsolatban. Ha egy olyan kiszállítási címet adtál meg, melyet átmenetileg nem tudunk kiszolgálni, egy erre vonatkozó hibaüzenet jelenik meg a megrendelés véglegesítése előtt, és ezzel kapcsolatban természetesen semmilyen költséged nem merül fel. Továbbá, amennyiben a megrendelésedet a már  leadást követően felmerült okból nem tudjuk kézbesíteni, kapcsolatba lépünk veled és az általad már kifizetett összeget haladéktalanul visszatérítjük.

Miként tudom a minimálisra csökkenteni a futárszolgálat dolgozójával való érintkezést a csomag átvétele során? Vásárolhatok utánvéttel?

A futárszolgálatainkat arra kértük, hogy korlátozzák a fizikai érintkezést az ügyfeleinkkel és hogy általában maximálisan vegyék figyelembe a biztonsági szempontokat. Emiatt, a küldeményedet lehetőség szerint a bejáratod előtt, a biztonsági távolság megtartásával adjuk át, kerülve a „kézbe” történő átadást. Ugyanezen okból kifolyólag a digitális fizetési módokat (Hitelkártya, PayPal) ajánlott és tanácsos előnyben részesíteni az utánvéttel szemben, ami mindazonáltal változatlanul rendelkezésre áll. A futárszolgálatainktól vagy a Hatóságoktól érkező ellentétes ajánlás hatására az utánvétes fizetés lehetőségét átmenetileg felfüggeszthetjük vagy szüneteltethetjük.