2019: A Pupa Milano új arcot kap és ezt stílusosan teszi. A márka új arcot, új intézményi imázst és új főszereplő-partnert választott. Lássuk sorrendben.
A Pupa új arca egyetlen képbe sűríti a márka által képviselt értékeket: a veleszületett érzékiséget, az erős jellemet és életörömet. Ez nem minden: a Pupa új nőalakját egyedülálló szépség és erős egyéniség jellemzi. A kép egy szenvedély történetét meséli el, amely az összes modern nőt és egyediségüket képviseli.
A főszereplő tökéletes partnere: a macska
A szokatlan páros játékhoz tökéletes cinkossá váló macskával való kapcsolata is kiemeli főszereplő nőiességét. A macska rokonszenves játszótárs, ám egyben a Pupa nőalakja tulajdonságainak jelképe is: a macska természetétől fogva független, vidám, elegáns mozgású és veleszületett vonzereje váratlan, kecses mozdulataiban tükröződik.
A vörös szín, a márka védjegye
A Pupa Milano ikonikus színe kezdettől fogva a vörös. Ezzel az új intézményi arculattal a márka magasabb szintre emeli a kommunikációt. A kép vörös színe megnyerő és magával ragadó, a vállalati trademark az érzékiség, a szenvedély, az életöröm szimbólumává válik. A Pupa vörös színe a befogadót a képben való elmélyedésre, ezzel egy új élmény átélésére és a márka egyediségének felfedezésére készteti.
Az új arc neve
A Pupa Milano új arca 2019-ben a 21 éves Robin Holzken, a divatvilág ismert alakja. A Guess és Versace nemzetközi márkáknak dolgozó modell a Victoria’s Secret egyik leghíresebb angyala szerepében is ismert. Robin ezzel együtt egy mai, modern lány: néhány éve Youtube csatornát indított, ahol szépségápolási és fitness tanácsokat ad és beszámol egy modell életének hétköznapjairól. Számos kortársához hasonlóan Robinnak is van - egy igen népszerű - Instagram profilja mintegy 350.000 követővel.